27 Νοε 2016

Ένας άλλος κόσμος

-Κατσαμπή Στέλλα-Λουΐζα, Νοέμβριος 2016

Ένας άλλος κόσμος

Προσπάθησα να σε κάνω αθάνατο
Αλήθεια σου λέω, προσπάθησα
Μα δεν έβρισκα λέξεις που να μην είχαν χρόνο μέσα.
Όλες στον αόριστο, και μετά,
Δραματικό Ενεστώτα
Δεν έβρισκα μελάνι αρκετά ανεξίτηλο, να χαρακτεί στο δέρμα μου ες αεί.

Πονούσα όμως.
Εκεί που με άγγιζες
Εκεί που δεν με άγγιζες
Και κυρίως εκεί που άγγιζαν κάποιον άλλο τα χέρια σου.

Στερήθηκα τη θνητότητα μου
Για να φτιάξω τη δίκη σου αθανασία.
Στέρεψε κάθε χρώμα πορφυρό
Όλα σαν από φωτογραφία ασπρόμαυρα.

Αυτή τη φορά νικήθηκα.
Κι αν νικήθηκα εγώ,
Νικηθήκαμε εμείς.



2 σχόλια:

  1. ΌΜΟΡΦΟ. ΕΧΕΙ ΒΑΘΥΝΕΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΑΤΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΩ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΠΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ... ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΣ. ΤΟ ΞΕΡΩ. ΜΟΛΙΣ ΚΟΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ, ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ, Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταύρο μου αγαπημένε, ευχαριστώ για τις σκέψεις που μου μετέφερες. Σε ένα μήνα φεύγω Φινλανδία για Εράσμους και θα λείπω για 6 μήνες. Επικοινώνησε μαζί μου μέχρι τότε, θα το ήθελα πολύ να αλληλεπιδράσουμε κι εγώ!

      Διαγραφή