5 Οκτ 2016

(Δεν) είμαι;

-Στέλλα-Λουΐζα Κατσαμπη, Οκτώβριος 2016

(Δεν) είμαι; 



Είμαι η λεσβία που δεν βρήκε τον κατάλληλο άνδρα
Είμαι το απορρυπαντικό της προσφοράς
Είμαι η ταμπέλα της βιτρίνας με τη τιμή φτήνιας 
Είμαι η Μπάρμπι (αέρο) σύνοδος που αγαπά να παίζει η κόρη σου 
- και ο γιος σου αλλά φοβάται να στο πει-
Είμαι η Τερέζα, και μια μέρα θα γίνω και μαμά
Είμαι το κορίτσι των μεσοβδομαδων επαφών που το καλείς Σαββατοκύριακα 
Είμαι το τέρας της ντουλάπας που έτρεμες παιδί 
Είμαι η γκόμενα του φίλου σου που απεγνωσμένα θες να αγαπήσεις 
Είμαι το κορίτσι του μπαμπά και ας μην του ανήκαν ποτέ
Είμαι η μπιμπο με τα ψηλοτάκουνα που ντρέπεσαι να φλερτάρεις
Είμαι αυτή που ντύνεται λαθος για τα κιλά της

Είμαι όλα αυτα που αγαπάς να βάζεις στον καφέ σου και μισείς. Είμαι μια μικροαστή στον θαυμαστό κόσμο της Vogue και του Nespresso. Προσπαθώ να είμαι κάποια αλλά τελικά δεν είμαι καμία, σαν εκατομμύρια άλλους Οδυσσέες. 
Μα όσα επίθετα κι αν μου δίνετε, παραμένω ουσιαστικό και ποδοπατω την απέραντη, κακοτράχιλη και μεγαλεπήβολη προβολή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου